KINESSENCES ANTIOX plaukų šampūnas, 300 ml
NEMOKAMAS PRISTATYMAS į Eurokos parduotuves! Platesnė informacija apie pristatymą čia
DOVANA – mėginukas kiekvienam perkančiam.
NEMOKAMAS PRISTATYMAS su kurjeriu, Omniva ir DPD paštomatais, perkant už 24,99 Eur ir daugiau! Platesnė informacija apie pristatymą čia
Tik 11 28 - 01 01 d. perkant už 20 EUR ir daugiau, kiekvienam STAIGMENA - DR.PAWPAW ORIGINAL lūpų balzamas, 10ml už 0,01 EUR! Staigmenų kiekis ribotas.
Ingredients: AQUA (WATER), COCAMIDOPROPYL BETAINE, DISODIUM LAURETH SULFOSUCCINATE, SODIUM LAURYL SULFOACETATE, GLYCERIN, PARFUM (FRAGRANCE), PHENOXYETHANOL, SODIUM CHLORIDE, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, CITRIC ACID, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, POLYQUATERNIUM-10, PROPYLENE GLYCOL, PEG-120 METHYL GLUCOSE TRIOLEATE, TETRASODIUM EDTA, TRIETHYLENE GLYCOL, SODIUM BENZOATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, LYSINE, ISOPROPYL ALCOHOL, SODIUM ACETATE, PHOENIX DACTYLIFERA (DATE) FRUIT EXTRACT, PSIDIUM GUAJAVA (GUAVA) FRUIT EXTRACT, RIBES NIGRUM (BLACK CURRANT) FRUIT EXTRACT, LYCIUM BARBARUM FRUIT EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, SANTALUM ACUMINATUM (QUANDONG) FRUIT EXTRACT, ALPHA-ISOMETHYL IONONE.
|
KIN COSMETICS kompaniją 1932 m Žironoje, Ispanijoje įkūrė verslininkas Gregorio Bosacoma. Iš pradžių kompanija veikė kaip plaukų dažų maišymo cechas, vėliau dėl 2-ojo pasaulinio karo kompanijos veikla buvo sustabdyta ir vėl atkurta 1940 m, nuo kurių ir prasidėjo kompanijos sėkmės kelias. Apie 1945 m kompanijos pagrindine veiklos sritimi tampa profesionalios plaukų priežiūros priemonių gamyba įvairiems salonams bei kirpėjams. Nuo pat pradžių iki šiol kompanija yra valdoma Bosacoma šeimos, todėl ši kompanija - ne tik verslo įmonė, bet kartu ir šeimos vertybių, ištikimybės, patikimumo, patirties ženklas. KIN COSMETICS bėgant metams nuolat plečiasi ir šiuo metu kompanijos gaminių galima rasti daugiau negu 30 pasaulio šalių. Įmonės vizija – tapti patikimiausia profesionalių plaukų priežiūros priemonių gamintoja visame pasaulyje. To kompanija siekia ilgamete patirtimi, aukšta produkcijos kokybe, patraukliu produktų dizainu bei visapusišku partnerių palaikymu.