NINA RICCI L'EXTASE CARESSE DE ROSES parfumuotas moterų vanduo, 50 ml

Prekės kodas: 3137370325925
  • 59,00 €
  • 47,20 €
  • -20%
  • DOVANA - STAIGMENA, perkant už 20 EUR ir daugiau. Tik 01 25 - 31.

  • PRISTATYMAS į e. užsakymų atsiėmimo punktus! Užsakymus, pateiktus iki 14 val. į e. užsakymų atsiėmimo punktą pristatysime per 1 - 2 darbo dienas, o po 14 val. - per 2 - 3 d.d.  

  • DOVANA - grožio priemonės mėginukas kiekvienam perkančiam.

  • NEMOKAMAS PRISTATYMAS  su kurjeriu, perkant už 19,99 Eur ir daugiau (minimali užsakomų priemonių suma užsakyme be pristatymo mokesčio turi siekti 19,99 EUR)! Pristatysime per 1 – 3 darbo dienas. Dovanų kuponais, pristatant kurjeriu, atsiskaityti negalima.

  • Informuojame, kad nuo 01 11 veikiančių e. atsiėmimo punktų darbo laikas I-VI 12-18 val. Punktų sąrašą rasite čia.

  • NAUJA! Pristatymas į pasirinktą OMNIVA paštomatą per 2-5 d.d.

  • Aprašymas

    NINA RICCI L'EXTASE CARESSE DE ROSES
    parfumuotas vanduo skirtas moterims, kurios mėgsta gėlių aromatus.
     
    2015 metais Nina Ricci sukūrė naują moterišką svajonę: L'EXTASE. Francis Kurkdjian sukurtas muskuso ir gėlių rytietiškumas yra moteriško troškimo, įkvėpto erotikos, sužadinimas. 2016 m. Nina Ricci pratęsia šią intymią, odai jautrią kelionę į juslių širdį, sukurdama NINA RICCI L'EXTASE CARESSE DE ROSES. Tarsi unikalus ir erotinis brangakmenis, šis naujas kūrinys pažadina jaudinantį moteriškumą.
     
    Viršutinės aromato natos – bergamotės, kriaušės.
    Vidurinės aromato natos – turkiškos ir bulgariškos rožės, bijūnai, pakalnutės, avietės.
    Bazinės aromato natos – pačiuliai, baltasis muskusas, žibuoklės.
     
     
    Apie NINA RICCI
     
    NINA RICCI yra mados namai, kuriuos 1932 m. Paryžiuje įkūrė Maria Nina Ricci ir jos sūnus Robertas. Nuo 1998 m. Jie priklauso Ispanijos grožio ir mados grupei „Puig“. Mados namai atidaryti Ninos sūnaus dėka. O jau pirmieji drabužių pristatymai atnešė sėkmę. Kolekcijos dvelkė elegancija bei rafinuotumu. Dar labiau suklestėti ir pelnyti tarptautinį pripažinimą prekės ženklui padėjo dizainerės sūnaus kuriami kvepalai.

Aktualu kasdienai