LALIQUE PERLES DE LALIQUE parfumuotas moterų vanduo, 50 ml

Prekės kodas: 3454960021662
  • 74,00 €
  • DOVANA - STAIGMENA, perkant už 20 EUR ir daugiau. Tik 01 25 - 31.

  • PRISTATYMAS į e. užsakymų atsiėmimo punktus! Užsakymus, pateiktus iki 14 val. į e. užsakymų atsiėmimo punktą pristatysime per 1 - 2 darbo dienas, o po 14 val. - per 2 - 3 d.d.  

  • DOVANA - grožio priemonės mėginukas kiekvienam perkančiam.

  • NEMOKAMAS PRISTATYMAS  su kurjeriu, perkant už 19,99 Eur ir daugiau (minimali užsakomų priemonių suma užsakyme be pristatymo mokesčio turi siekti 19,99 EUR)! Pristatysime per 1 – 3 darbo dienas. Dovanų kuponais, pristatant kurjeriu, atsiskaityti negalima.

  • Informuojame, kad nuo 01 11 veikiančių e. atsiėmimo punktų darbo laikas I-VI 12-18 val. Punktų sąrašą rasite čia.

  • Aprašymas

    LALIQUE PERLES DE LALIQUE
    parfumuotas vanduo skirtas moterims, kurios mėgsta medienos aromatus.
     
    LALIQUE PERLES DE LALIQUE gyvena išskirtiniame buteliuke, kurį įkvėpė René Lalique (1928) „Cactus“ miltelių dėžutė. Nathalie Lorson sukurti kvepalai yra klasikos pakartojimas. Jame susipina bulgariškųjų rožių, vilkdalgių šaknų, burbono pipirų, pačiulių, kašmyro medienos ir tongapupių natos. Šis kvapas – odė amžinam moteriškumui, demonstruojanti gausų kiekį aukščiausios kokybės natūralių žaliavų.
     
    Viršutinės aromato natos – bulgariškosios rožės, vilkdalgių šaknys.
    Vidurinės aromato natos – burbono pipirai, pačiuliai.
    Bazinės aromato natos – kašmyro mediena, tongapupės.
     
     
    Apie LALIQUE
     
    René Lalique –  tarptautiniu mastu pripažintas krištolo meistras. Jo vardu pavadintas prekių ženklas klesti kaip pasaulinis prabangos simbolis, atspindintis meniškumą, meistriškumą ir kūrybiškumą. Ir nors LALIQUE nuo pat 1988-ųjų laikomas krištolo sinonimu, tačiau prekių ženklo istorija visada buvo glaudžiai susijusi su parfumerijos pasauliu. Iš pradžių René Lalique kūrė kvepalų buteliukus garsiems prekių ženklams, o 1992 jis, kartu su savo anūke nusprendė sukurti savo pirmąją kvepalų liniją. Šiandien prekės ženklo siekis yra pratęsti jo įkūrėjo genialumą kuriant unikalius juvelyrinius ir oklaforinius gaminius taip išliekant nesenstančiu prabangos prekių ženklu.

Aktualu kasdienai