LALIQUE AMETHYST parfumuotas moterų vanduo, 50 ml

Prekės kodas: 3454960023277
  • 74,00 €
  • DOVANA - STAIGMENA, perkant už 20 EUR ir daugiau. Tik 01 25 - 31.

  • PRISTATYMAS į e. užsakymų atsiėmimo punktus! Užsakymus, pateiktus iki 14 val. į e. užsakymų atsiėmimo punktą pristatysime per 1 - 2 darbo dienas, o po 14 val. - per 2 - 3 d.d.  

  • DOVANA - grožio priemonės mėginukas kiekvienam perkančiam.

  • NEMOKAMAS PRISTATYMAS  su kurjeriu, perkant už 19,99 Eur ir daugiau (minimali užsakomų priemonių suma užsakyme be pristatymo mokesčio turi siekti 19,99 EUR)! Pristatysime per 1 – 3 darbo dienas. Dovanų kuponais, pristatant kurjeriu, atsiskaityti negalima.

  • Informuojame, kad nuo 01 11 veikiančių e. atsiėmimo punktų darbo laikas I-VI 12-18 val. Punktų sąrašą rasite čia.

  • Aprašymas

    LALIQUE AMETHYST
    parfumuotas vanduo skirtas moterims, kurios mėgsta vaisių, gėlių ir muskuso aromatus.
     
    LALIQUE AMETHYST yra šiuolaikinis vonios aksesuarų kolekcijos „Épines“ (1920) įkvėptas šedevras. Kvepalų buteliuką puošia gervuogių krūmas. Šis vaisių, gėlių ir muskuso aromatas yra gurmaniška gervuogių, juodųjų serbentų ir aviečių natų kompozicija, kurios viduryje puikuojasi lelijų, kvapiųjų kanangų, eglantino rožių ir purpurinių bijūnų akordai. Aromato pagrindą sudaro muskusas, mediena ir rausvoji vanilė, kuri suteikia kvapui jausmingumo.
     
    Viršutinės aromato natos – gervuogės, gervuogių lapai, juodieji serbentai, avietės.
    Vidurinės aromato natos – kvapiosios kanangos, purpuriniai bijūnai, laukinės rožės.
    Bazinės aromato natos – muskusas, mediena, vanilė.
     
     
    Apie LALIQUE
     
    René Lalique –  tarptautiniu mastu pripažintas krištolo meistras. Jo vardu pavadintas prekių ženklas klesti kaip pasaulinis prabangos simbolis, atspindintis meniškumą, meistriškumą ir kūrybiškumą. Ir nors LALIQUE nuo pat 1988-ųjų laikomas krištolo sinonimu, tačiau prekių ženklo istorija visada buvo glaudžiai susijusi su parfumerijos pasauliu. Iš pradžių René Lalique kūrė kvepalų buteliukus garsiems prekių ženklams, o 1992 metais jis, kartu su savo anūke nusprendė sukurti savo pirmąją kvepalų liniją. Šiandien prekės ženklo siekis yra pratęsti jo įkūrėjo genialumą kuriant unikalius juvelyrinius ir oklaforinius gaminius taip išliekant nesenstančiu prabangos prekių ženklu.

Aktualu kasdienai