Pasitinkame vasarą!

Vasara jau čia - padėkite organizmui tinkamai ją pasitikti!

1 žingsnis: MITYBA

Patariame:

  • Nelaikykite namuose nesveiko maisto, tačiau turėkite daug vaisių ir daržovių. Nusipirkusios juos iš anksto paruoškite, kad beliktų tik imti ir valgyti: susipjaustykite, pasigaminkite salotas.
  • Kai užsimanote kokio nors nesveiko maisto, nesakykite sau „ne“, tačiau ištarkite „vėliau“. Tai bus jūsų galimybių sąraše, tačiau, šios galimybės, veikiausiai neišnaudosite.
  • Stenkitės į parduotuvę eiti viena, kadangi kiti šeimos nariai į pirkinių krepšelį gali pridėti visokių nesveikų ir nereikalingų produktų.
  • Vakarėliuose ir švenčių metu valgykite taip pat kaip ir namuose, o neragaukite visko iš eilės.
  • Įėjus į parduotuvę, pradžioje rinkitės sveikus produktus, nes tokiu būdu užpildysite krepšelį ir jame neliks vietos nesveikam maistui.
  • Jei labai mėgstate saldumynus, visiškai jų neatsisakykite, nes organizmas pradės stresuoti, tačiau rinkitės tik vieną saldumyną. Saldumynus suvalgykite iki pietų, nes tada jie greičiausiai suvirškinami.
  • Gerkite daug vandens, kurį galite paskaninti uogomis ar vaisiais. Vietoj užkandžio rinkitės arbatą, kurią gerkite lėtai, pasimėgaudami.
  • Jei turite galimybę po kiekvieno valgymo išsiplaukite dantis, jei neturite tokios galimybės, pakramtykite kramtomosios gumos.
  • Pavalgę būtinai susitvarkykite virtuvę, o po vakarienės užgesinkite šviesą. Tai padės suprasti, jog virtuvė uždaryta, ir apsaugos nuo naktinių užkandžiavimų.

2 žingsnis: KŪNO ŠVEITIMAS

Kūno šveitimas yra labai svarbi procedūra, kurios metu pašalinamas negyvų odos ląstelių sluoksnis, išvalomos poros, oda yra paruošiama kitoms procedūroms. Po šveitimo oda tampa švelni, lygi, glotni ir elastinga.  Reguliarus kūno šveitimas skatina gilesnio epidermio sluoksnio atsinaujinimą, saugo odą nuo išsausėjimo bei padeda geriau įsisavinti kitas priemones.

Vasaros metu, dėl intensyvaus saulės poveikio viršutinis odos sluoksnis intensyviau ragėja ir apsunkina natūralius odos gyvenimo procesus. Kai karšta, veido oda linkusi ypač greitai terštis, užsikimšti, todėl ją būtina valyti. Šveitimas yra paprasčiausias ir drauge efektyviausias būdas, kuris tinka visiems odos tipams. Vasarą odos šveitimas turėtų būti švelnus ir lengvas. Kūno šveitiklius patariama naudoti atsargiai, tiksliai vykdant instrukcijos nurodymus. Odos šveitimą reiktų atlikti ne dažniau nei vieną kartą per savaitę, nes per dažnas odos šveitimas gali suerzinti odą. Nepamirškite, kad makiažas daug ilgiau laikosi ant nušveistos odos! Taip pat po šveitimo drėkinkite kūną kremu, ir tepkite apsauginėmis priemonėmis, nes ultravioletiniai spinduliai tokią odą labai lengvai paveikia.

Namuose gamintų šveitiklių receptai:

  • Ru­da­sis cu­krus + ko­ko­sų aliejus+ ke­li la­šai ete­ri­nio aliejaus.
  •  Kupinas šaukštas labai smulkiai sumaltos kavos + 2 šaukšteliai alyvuogių aliejaus + 1/2 šaukštelio medaus.
  • Cukrus + šalto spaudimo alyvuogių aliejus.

 
3  žingsnis: SPORTAS

Kaip galite lengvai sudeginti iki 200 kcal?

Šokite. Pasikvieskite bičiulius į svečius, įjunkite nuotaikingą muziką ir pasinerkite į 37 minučių šokių pasaulį. Šokis – puiki išeitis norintiems suliesėti, tačiau nemėgstantiems triūsti sporto salėje. Verta žinoti, jog šokiai gražina laikyseną, didina lankstumą, suteikia elegancijos, padeda atsipalaiduoti, gerina koordinaciją, suteikia grakštumo, dailina kūno linijas.

Žaiskite smiginį. 1 valandą ir 10 minučių žaisdami šį azartišką bei linksmą žaidimą sudeginsite nereikalingas kalorijas bei gerai praleisite laiką.

Perdažykite kambarį. Suteikite kambariui, o jei nedrįstate –  rūsiui ar balkonui, naują atspalvį. Dažydama per valandą sudeginsite 204 kalorijas ir galėsite didžiuotis pasiektu rezultatu.

Perstumdykite baldus. Atėjo pavasaris ir jaučiate, jog jums būtinos permainos namuose? Tuomet perstumdykite baldus ir taip vienu šūviu nušausite du zuikius – atnaujinsite bei pagyvinsite namus bei per 30 minučių sudeginsite 200 kalorijų.

Žaiskite šaradas. Šarados – ypatingai linksmas žaidimas, kurį galite žaisti per šventes arba be jokios progos. Valandą žaisdami šaradas ne tik pasilinksminsite, bet ir išeikvosite nereikalingas kalorijas, kurias sukaupsite valdydami nesveikus užkandžius.

Darbuokitės sode. Pagražinkite savo kiemą, išraukite piktžoles ir per 25 minutes sudeginsite 127 kalorijas. Nepamirškite pasodinti naujų sodinukų ir per 15 minučių sudeginsite 77 kalorijas. Kiemas bus gražus, o jūs praleisite laiką gryname ore, bei tuo pačiu gražinsite kūno linijas.

Matuokitės drabužius. Norite įsigyti naujų drabužių? Šaunu. Parduotuvėje matuokitės kiekvieną patikusį drabužį, nes vieno drabužio pasimatavimas sudegina 11 kalorijų. Neturite noro lakstyti po parduotuves? Tuomet matuokitės spintoje jau esančius drabužius ir galbūt atrasite seniai pamirštų, bet vis dar tinkamų drabužių.

Nuplaukite savo automobilį. Plaudami savo automobilį per 40 minučių sudeginsite 204 kalorijas. Juk tai tikrai nėra sudėtingas darbas, o automobilis spindės švara, o jūs gerai praleisite laiką bei sudeginsite kalorijas.

Atlikite masažą. Pasisiūlykite vyrui ar draugui padaryti masažą ir per 42 minutes sudeginsite 200 kalorijas. Žinoma, paprašykite, jog po to apsikeistumėte vietomis.

Vairuokite. Automobilio vairavimas išeikvoja 176 kalorijas per valandą, todėl visada pasisiūlykite vairuoti pati ir drąsiai sėskite prie automobilio vairo.

Darykitės makiažą. Darydama sau makiažą moteris per valandą sudegina 68 kalorijas, todėl tikrai neverta to patikėti draugei.

Veiksmingi pratimai:


 

 

 

 

 
4 žingsnis: PLAUKŲ PRIEŽIŪRA

Siūlome:

  • Vasarą būtina drėkinti plaukus, todėl patariama naudoti drėkinamąsias kaukes, kondicionierius ar balzamus. Tai svarbu, kadangi plaukai dėl saulės ir vandens gali tapti sausi ir silpni.
  • Atminkite, jog drėgni plaukai nuo saulės kenčia dar labiau, kadangi vanduo sustiprina ultravioletinių spindulių poveikį. Todėl vasarą, ypač būnant saulėje, privaloma dėvėti galvos apdangalą.
  • Kirpėjai vasarą pataria apsikirpti trumpiau ir būtinai kirpti skilinėjančius plaukų galiukus.
  • Vasarą geriausiai plaukus rišti į „arklio uodegą“, kasą arba kuodą. Tai patogu, stilinga ir tikrai gražu.
  • Jeigu vasarą ketinate praleisti prie vandens telkinių, patariama  įsigyti purškiamų priemonių plaukams, kondicionierių, kuriuose gausu A ir E vitaminų, taip pat migdolų, vaistažolių, alyvuogių ir jojobos aliejų, kurie padėtų išvengti jūros druskos bei chloro daromos žalos plaukams.
  • Vasarą vertėtų atsisakyti dažymo, cheminio sušukavimo, putų, lako.

 
5 žingsnis: SVEIKI IR GRAŽŪS NAGAI

Suprantame, kad turėti sveikus ir gražius nagus nori kiekviena. Pateikiame keletą patarimų, kurie padės vasaros metu džiaugtis gražiais ir sveikais nagais!

  • Vasarą rekomenduojama nagus kirpti trumpai, dildyti ovaliai.
  • Naudokite nagų lakus, kurie apsaugo nuo ultravioletinių spindulių.
  • Prieš einant prie vandens telkinio pamaitinkite nagus specialiu aliejuku.
  • Vasara puikus metus pasidaryti profesionalų manikiūrą ir pedikiūrą.
  • Dažnai rankas tepkite drėkinamuoju kremu, juo įmasažuokite ir pačius nagus.