Apie grožio paieškas iš pirmų lūpų

Kiekvienam iš mūsų įdomu sužinoti, kaip atrenkamas asortimentas į EUROKOS parduotuves, kodėl vienos prekės atgula į lentynas, kitos prekės išimamos iš lentynų. EUROKOS prekių asortimentas tarsi gyvas organizmas vis atsinaujinantis, besiplečiantis ir besikeičiantis. Tad šiandien, šią jaukią žiemos dieną, kalbiname pirkimų skyriaus vadovę Ievą Jauniškytę apie grožio prekių paieškas ir verslo keliones:

- Džiaugiamės, Ieva, kad radote laiko mums papasakoti apie keliones į parodas ir grožio prekių paieškas. Kaip dažnai vykstate į verslo keliones?

- Turbūt taip konkrečiai atsakyti negalėčiau, nes dirbant tokį darbą niekada negali būti tikras, kad už kelių savaičių nereikės krautis lagamino ir leistis į „naujas grožio paieškas“. Iš tiesų dalis kelionių į tarptautines kosmetikos parodas būna kasmetinės ir lankomos reguliariai, o dalis kelionių, tokių kaip vizitai pas potencialius ar esamus gamintojus, gali būti ir neplanuotos. Tačiau kiekviena kelionė duoda naujos patirties, palieka gerų įspūdžių ir svarbiausia – suteikia galimybę pristatyti mūsų Lietuvos moterims įvairių kosmetikos naujienų iš įvairių šalių. Kasmet vykstame tikrai daugiau nei į dešimt verslo kelionių įvairiose šalyse ir net žemynuose.

-Kokias šalis išskirtumėt, kaip prioritetines formuojant grožio prekių asortimentą?

- Ne paslaptis, kad Prancūzija ir Italija vis dar diktuoja madas, naujas grožio ir kosmetikos tendencijas ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Todėl ir pačios svarbiausios parodos organizuojamos šiose šalyse, kurių mes niekada nepraleidžiame. Ir iš kiekvienos parodos atrandame tai, kas galėtų pradžiuginti mūsų klientes.

- Kokias naujas grožio prekes atradote šiais metais?

- Prisiminus šiuos metus, tai metų pradžioje teko lankytis Milane, kur vyksta bene didžiausia garsių prekinių ženklų saulės akinių paroda. Vieną iš šios parodos naujienų planuojame pristatyti 2017 metų pavasarį ir mūsų klientėms, kurios tikrai neliks abejingos pamatę išskirtinę akinių kolekciją, pagamintą Italijoje.

Vėliau leidomės į kosmetikos naujovių paieškas Bolonijoje, kuri šiais metais kaip ir kasmet mums padėjo atrasti ir pristatyti EUROKOS klientėms įdomių prekinių ženklų parfumerijos, profesionalios plaukų ir kūno priežiūros kategorijose, tokių kaip CANOVA, PALMERS, WOMEN SECRETS parfumerija, AIR-VAL vaikų kosmetika, SILKY plaukų priežiūros priemonės, CALA, plaukų šepečiai, LAURA CONTI lūpų balzamai, TREFFINA natūralios plaušinės, SILVERECARE burnos priežiūros priemonės. Tiesą sakant šios parodos labiausiai laukiu, nes čia geriausiai galima pajusti grožio industrijos virtuvę ir pulsą. Kadangi parodoje ne tik gausu kosmetikos gamintojų ekspozicijų, bet ir gausu gyvų pasirodymų. Tai tarsi paroda – teatras, o jos žiūrovai esame mes – ieškantys „kažko ypatingo“ Lietuvos moterims!

- Girdėjome, kad teko vykti į parodas ir tolimuosiuose rytuose, kokiu tikslu ten vykstate?

- Palikę Šiaurės Italiją, leidomės į naujas paieškas tolimuosiuose rytuose, Honkongo parodoje. Šios parodos tikslas tikrai nėra atrasti kosmetikos naujienų ir mes jų čia tikrai neieškojome. Puikiai žinote, jog be kosmetikos priemonių, mes klientėms siūlome ir ganėtinai platų nekosmetinių grožio prekių pasirinkimą, tai - kosmetinės, plaukų aksesuarai ir papuošalai, įvairūs suvenyrai, dovanų pakuotės ir dar daugelis kitų aksesuarų. Būtent šių kategorijų didžioji dalis naujienų ir yra pristatomos iš Honkongo. Grįžtant namo dar dienai stabtelėjome Šanchajuje pasižvalgyti ir šiek tiek pailsėti. Čia lankomės ne pirmą kartą, bet kadangi keliauju į Aziją jau 8 metus, tai visada malonu grįžti į pažįstamas vietas ir stebėti, kaip viskas keičiasi į gera. Nors oras nebuvo palankus ir lijo, tačiau tai nei kiek nesugriovė mūsų plano pasivaikščioti žymiąja The Bund pakrante, kuri atveria didingą dangoraižių panoramą. Kiekvieną kartą lankantis galima pastebėti, kad Kinija iš tiesų sparčiai auga ir pragyvenimo lygis gėrėja, žmonės tampa atviri naujovėms. Tačiau yra vienas dalykas, kuris nesikeičia - kinų prašymai nusifotografuoti kartu. Iš tiesų Šanchajus populiari verslo kelionių kryptis, daug europiečių čia lankosi ir gyvena, bet jų susidomėjimas nusifotografuoti su europiečiais nemažėja. Kartais stabtelėjęs pasidaryti sau nuotrauką, gali netikėtai nusifotografuoti dar 10 kadrų su vietiniais gyventojais.

- Kalbant apie šventes, kaip atrenkate grožio prekių pasiūlymus šiam periodui?

- Šiek tiek pavasaroję ir pailsėję, kupini energijos ir vedami smalsumo atrasti vėl kažką naujo išskridome į Madridą. Madridas pasitiko tikrai karštai, net +40 laipsnių karštis, o mus vėsino tik mintys apie artėjantį žiemos sezoną, Kalėdas ir naujienų paieškas šiam sezonui. Kadangi pati paroda buvo skirta Kalėdų sezono prekėms ir įvairioms su šiuo periodu susijusiomis kategorijomis. Toks kontrastas iš tiesų ir žavi, ir stebina, kai miestas pulsuoja vasaros karčiu, o parodos viduje gausu kalėdinės atributikos.

- Kokie kelionių įspūdžiai Jums labiausiai įsiminė šiais metais?

Palikę ispanišką kaitrą iškeliavome į Prancūzijos pietuose esančius garsiuosius Kanus, kurie visiems žinomi kaip laikinoji kino sostinė dėl garsiojo Kanų kino festivalio. Iš pirmo žvilgsnio Kanai atrodo lyg nedidelis miestelis Prancūzijos Rivjieroje, tačiau jame telpa tikrai daug jausmo, kurį kuria žymieji parodų rūmai „Palais des Festivals“ su garsiuoju raudonu kilimu, smėlėtas pajūris su žavinga palmių alėja, prabangūs, didingi viešbučiai , jaukūs restoranėliai dvelkiantys jūros gerybėmis ir jaukios „Boutique“ parduotuvėlės. Kanai iš tiesų žavi, bet tikrai ne mažiau susidomėjimo mums kelia „Duty free“ formatui skirta paroda, kurioje galima rasti visus garsiausius parfumerijos ir kosmetikos gamintojus. Būtent to mes čia ir atvykome, suradome ko ieškojome - „naujų aromatų“ ir kupini įspūdžių grįžome namo ruoštis Kalėdų sezonui!

- Ko palinkėtumėte visiems švenčių proga?

- Jaukumo ir šilumos Jūsų namams, geros nuotaikos, spindinčių akių ir neblėstančių šypsenų Jums ir Jūsų artimiesiems, prasmingų darbų ateinančiais metais!